Reklamacje
Masz prawo do złożenia reklamacji w przypadku, kiedy produkt jest wadliwy. Prześlij formularz reklamacji towaru oraz reklamowany produkt na adres:
Głęboki Sen Mateusz Mydlarz
Wadowice ul. Batorego 12
34-100 Wadowice
Dołącz do niego dowód zakupu.
Formularz reklamacji możesz przesłać również na adres e-mail: biuro@glebokisen.pl
Kliknij poniżej i pobierz formularz reklamacji towaru:
- Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni.
- W przypadku braków w reklamacji, poprosimy o ich uzupełnienie nie później, niż w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
- W reklamacji należy umieścić informacje na temat oczekiwań: wymiana produktu na nowy, nieodpłatna naprawa, obniżenie ceny czy zwrot należności oraz opis przyczyny złożenia zgłoszenia.
Postępowanie reklamacyjne zostało szczegółowe opisane w regulaminie Sklepu Głęboki Sen.