• iconaDARMOWA DOSTAWA OD 250 ZŁ
  • iconaGWARANCJA NISKIEJ CENY
  • iconaMOŻLIWOŚĆ ZWROTU DO 14 DNI
  • iconaŚWIETNE OPINIE
  •   POLSKA POŚCIEL WYSOKIEJ JAKOŚCI

       

  •    NARZUTY DO KAŻDEJ SYPIALNI

     

  •   KOŁDRY PUCHOWE, ANTYALERGICZNE, WEŁNIANE

     

  •    RĘCZNIKI FROTTE 100% BAWEŁNA

     

Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

Masz prawo do złożenia reklamacji w przypadku, kiedy produkt jest wadliwy. Prześlij formularz reklamacji towaru oraz reklamowany produkt na adres:

Głęboki Sen Mateusz Mydlarz
Jaroszowice ul. Zakopiańska 19
34-100 Wadowice

Dołącz do niego dowód zakupu.
Formularz reklamacji możesz przesłać również na adres e-mail: biuro@glebokisen.pl

 

Kliknij poniżej i pobierz formularz reklamacji towaru:

Formularz reklamacji towaru

 

  • Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni.
  • W przypadku braków w reklamacji, poprosimy o ich uzupełnienie nie później, niż w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
  • W reklamacji należy umieścić informacje na temat oczekiwań: wymiana produktu na nowy, nieodpłatna naprawa, obniżenie ceny czy zwrot należności oraz opis przyczyny złożenia zgłoszenia.

 

Postępowanie reklamacyjne zostało szczegółowe opisane w regulaminie Sklepu Głęboki Sen.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium